El vicepresident de l’FCF Jordi Bonet rep la delegació de l’Associació de Futbol de Kuwait, que ha conegut de primera mà com s’estructura el futbol i el futbol sala català.
Una representació de l’Associació de Futbol de Kuwait ha realitzat aquest divendres una visita institucional a la seu central de la Federació Catalana de Futbol, a Barcelona. El vicepresident de l’FCF Jordi Bonet ha estat l’encarregat de rebre la delegació del país asiàtic, encapçalada pel vicepresident esportiu de la federació kuwaitana de futbol, Abdulaziz Hamada, i pel seu director tècnic, Khaled Al Shammari.

El director del Comitè Tècnic d’Entrenadors de l’FCF, Fèlix Gimeno, el director de l’Escola Catalana d’Entrenadors, Israel López, el director de l’Àrea Esportiva de l’FCF, Emili Gil, i el director de la Lliga Catalana de Futbol Sala, José Miguel Calle, també han participat en la trobada, on els representants de la federació kuwaitana han conegut de primera mà com s’estructura el futbol i el futbol sala català. Així, entre d’altres aspectes, durant la reunió informativa s’ha tractat el pla de formació que segueixen els tècnics catalans, i han quedat obertes les portes per explorar possibles col·laboracions en el futur.
Al llarg de la visita a les instal·lacions de l’FCF, l’expedició kuwaitana s’ha mostrat molt interessada en conèixer les principals diferències entre la metodologia catalana i la del seu país. Durant el seu pas per Catalunya, així mateix, els dirigents d’aquesta federació també han estat a les instal·lacions del FC Barcelona i del RCD Espanyol, per conèixer el treball que fan tots dos clubs.

Durant la visita, el vicepresident de l’FCF Jordi Bonet ha fet entrega a Abdulaziz Hamada i Khaled Al Shammari de la nova samarreta oficial de la Selecció Catalana, en una trobada on les dues parts han valorat molt positivament aquesta experiència.



