Subvencions

CERTIFICAT NEGATIU DE DEUTES AMB LA SEGURETAT SOCIAL I L'AEAT

Dins del marc de la campanya “TOTS SOM UN EQUIP”, posada en marxa per la Federació Catalana de Futbol (FCF) per la promoció del futbol i futbol sala amateur d’acord amb la circular número 7 publicada el dia 26 de juliol de 2019, informem que l’obtenció del certificat negatiu de deutes amb la seguretat social i l’AEAT és requisit indispensable per optar als beneficis i ajuts econòmics que tindran els clubs i els federats adscrits a les categories de 1ª, 2ª, 3ª i 4a Catalana de futbol, Divisió d’Honor i 1ª, 2ª, 3ª Catalana de futbol sala.

Aquest és també un requisit obligatori pels clubs i associacions esportives que poden resultar beneficiaris d'altres ajuts econòmics federatius (#Orgullosa, per exemple), d'acord amb l'article 65.6 del Reglament General.

Així doncs, els clubs hauran d’aportar els següents certificats:

1. Certificat d’estar al corrent en les obligacions de la Seguretat Social

Aquest certificat és gratuït i pot ser sol·licitat a la seu electrònica de la Seguretat Social seguint els passos indicats en l’apartat del certificat d’estar al corrent en les obligacions de la Seguretat Social.

Mitjançant aquest servei, les persones jurídiques que tenen assignat un número de codi de compte de cotització (CCC) podran obtenir i/o consultar en línia un certificat en què es recull la informació relativa a l'existència o no de deutes contrets amb la Seguretat Social, independentment del règim a què estiguin adscrites.

En el cas de voler fer el tràmit presencialment haurà d’adreçar-se, mitjançant cita prèvia, a alguna de les seus del Ministeri de Treball, Migració i Seguretat Social del territori.

2. Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries

Aquest certificat és gratuït i pot ser sol·licitat seguint els passos indicats a la seu electrònica de certificats tributaris de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària.

Certificat d’identificació electrònic

Els dos certificats poden ser sol·licitats mitjançant plataformes telemàtiques si es disposa del certificat d’identificació electrònic. Aquest certificat és una signatura digital que s'instal·la al navegador per garantir la seva identitat a Internet i que permet realitzar gestions des de l'ordinador, dispositiu mòbil o tablet en les seus electròniques d’organismes públics que ho admetin.

La sol·licitud i obtenció d'un certificat electrònic vàlid en l'àmbit tributari es realitza des de les pàgines web de les entitats emissores de certificats. Per més informació sobre com sol·licitar-ho cliqueu al següent enllaç.

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA
Consulta tota la documentació de l'Assemblea General Ordinària del 2020.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.