Resum i gols de la jornada 28 a la Segona Fderació (grups 3 i 5)
Notícies Generals | 03/04/2023
Espanyol 'B' i Manresa guanyen i són de ple en el play-off
Resum i gols de la jornada 28 a la Segona Fderació (grups 3 i 5)

Fotografia: CF Badalona Futur

El filial blanc-i-blau respira i trona a guanyar 5 partits després davant el CD Ebro (3-1) per assegurar les posicions de play-off. El CE Manresa continua sorprenent i torna a la zona privilegiada amb el triomf per 1 a 2 a Eivissa. El Terrassa FC, en canvi, es queda 2 punts per sota amb l'empat al Rico Pérez (2-2). 

Nova victòria al Municipal de Badalona d'un CF Badalona Futur que encara somia en la lluita pel play-off. Els d'Oriol Alsina superen per 3 a 1 la SCR Peña Deportiva. Empat imprescindible del Lleida Esportiu a Alzira (2-2) per continuar fora del descens. Per la seva banda, l'AE Prat continua jugant amb foc amb un nou empat, aquesta jornada contra el Valencia Mestalla (0-0). Un altre igualada, la de l'Olot enfront el Deportivo Aragón (1-1). 

Al grup 5 de la Segona Federació, el Cerdanyola del Vallès FC es manté fora del descens amb l'empat a 1 contra el Leganés 'B', rival directe. 



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.