Resum i gols de la jornada 27 de Segona Divisió ‘B’ (Grup 3)
El Cornellà s’imposa amb contundència per 3 a 1 al líder, el Mallorca, en un partit que ha dominat amb autoritat de principi a fi.
Resum i gols de la jornada 27 de Segona Divisió ‘B’ (Grup 3)

Victòria de prestigi del Cornellà davant del líder destacat del grup, el Mallorca, que encaixa la segona derrota de la temporada. El conjunt verd ha mostrat la seva millor versió per tombar els illencs per 3 a 1 en una gran exhibició col·lectiva. En el duel de la jornada entre equips catalans, el Lleida Esportiu s’ha emportat els tres punts del camp del Llagostera per 2 a 3 en un encontre amb alternatives i sense un dominador clar. Un altre conjunt català que ha aconseguit la victòria aquest cap de setmana ha estat el Badalona, que ha derrotat el Peña Deportiva a domicili per 0 a 1. A més, el Peralada ha superat per 2 a 1 el cuer, el Deportivo Aragón, i s’allunya de la part baixa de la classificació. Per la seva part, el Sabadell, tot i acabar el xoc amb nou jugadors, ha estat capaç de puntuar a Son Maferit davant l’Atlético Balears (1 a 1). L’Olot també ha sumat un punt contra l’Atlético Saguntino malgrat jugar amb un futbolista menys (1 a 1).



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.