Resum i gols de la jornada 23 de 1a Catalana (grup 1 i 2)
Notícies Generals | 09/03/2015
Les primeres places continuen molt apretades i gairebé tots guanyen els seus partits.
Resum i gols de la jornada 23 de 1a Catalana (grup 1 i 2)

GRUP 1- Els primers no fallen




En la jornada 23 del Grup I de Primera Catalana, el primer classificat, el Granollers, ha guanyat al Girona B per 0-1. El segon i el tercer, Manresa i Júpiter, estan empatats a punts i els dos equips han guanyat els seus partits. El Manresa per 1-0 al Gramanet Milán, que es manté en la zona baixa de la taula, i el Júpiter ha guanyat a l'Horta per 3-0.


Els equips que també estan en zona de descens són el Tecnofútbol, que ha guanyat a L'Escala 0-2; el Banyoles que ha perdut a casa del Lloret per 0-1; i el Montcada que s'ha endut una derrota per 2-4.



GRUP 2- Places de descens molt ajustades





En el Grup II, el líder, el Morell ha guanyat 0-2 al EFAC Almacelles. En canvi, el segon, El Catllar ha perdut 4-2 a casa del Balaguer. El Santboià manté la tercera posició amb 42 punts, tres menys que el segon, però no ha passat de l'empat a cero davant el Torredembarra.


El Tàrrega, primer en la zona de descens amb 26 punts ha empatat a casa contra el J.25 Septiembre per 2 a 2. El segueix l'Igualada, amb 22 punts, que ha perdut davant l'Amposta per 2-4. Els dos últims, el Mollerussa amb 20 punts ha empatat a casa davant el Lleida Esp.B 1-1; i el Torreforta amb 18 punts ha perdut davant el Sant Ildefons per 2-1.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.