Presentació del CE Esparreguera
La directiva i delegada de l’FCF al Baix Llobregat, Paquita Linares, ha assistit a la presentació del Centre d’Esports Esparreguera.
Presentació del CE Esparreguera

El Municipal d’Esparreguera va acollir, el diumenge 22 d’octubre de 2017, la presentació oficial de la nova temporada 2017-18 dels seus catorze equips. El Centre d’Esports Esparreguera es tracta d’un club que en dos anys ha tornat a créixer gràcies a la bona tasca realitzada per la nova junta directiva, liderada per la presidenta Sònia Borrega.

D’aquesta manera, actualment l’entitat compta amb un equip Debutant, un Prebenjamí, dos Benjamins, quatre Alevins, dos Infantils, dos Cadets, un Juvenil a Segona Divisió i l’equip Amateur que juga al Grup 12 de Quarta Catalana. La directiva i delegada de l’FCF al Baix Llobregat, Paquita Linares, va estar present en aquesta presentació dels equips base del club.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.