Nit dels Campions Penedès-Garraf 2022
Notícies Generals | 16/06/2022
El Pavelló Municipal de Santa Margarida i Els Monjos ha acollit la Nit dels Campions de la delegació del Penedès-Garraf. Aquests premis s'entregaran fins el 28 de juny arreu del país.
Nit dels Campions Penedès-Garraf 2022

En el Pavelló Municipal de la localitat de Santa Margarida i Els Monjos, a l'Alt Penedès, s'ha celebrat la Nit dels Campions del Penedès-Garraf 2022. Unes 700 persones han assistit a l’entrega de premis als 24 equips campions i campiones de lliga de la temporada 2021-2022 a la delegació, i també dels 3 guardons especials que s'han atorgat a diferents personalitats.

Durant l'acte també s’ha volgut retre un homenatge especial a Raquel Morales, per la seva ràpida i eficient actuació per salvar-li la vida al porter del Gelida CF, Biel del Valle, practicant-li la reanimació manual després de desplomar-se durant un partit; a Francesc Barberà, amb motiu de la seva encomiable trajectòria com a jugador, entrenador i col·laborador de l’FCF; i en format de títol pòstum a la família de José María Llanes, per la seva inestimable trajectòria com a president de l’AD Monjos i del CFB Mas Catarro.

A l’acte hi ha assistit l'alcaldessa de Santa Margarida i Els Monjos, Imma Ferret; el regidor d'esports del municipi, Manel Alpuente; el directiu i delegat de l'FCF al Penedès-Garraf, Jaume Plaza; el directiu i delegat de l'FCF al Bages-Berguedà-Cerdanya, Esteve Olivella; el delegat del CTA al Penedès-Garraf, Esteban Blanchart; i el subdelegat al Garraf, Emilio Gazquez; entre altres.

CAMPIONS I CAMPIONES PENEDÈS-GARRAF

GALERIA D'IMATGES



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.