La Selecció Catalana sub20 tanca el Campionat d'Espanya de Futbol Platja femení amb victòria i cinquena posició
Les catalanes es van imposar 5-1 a Extremadura per acomiadar-se de la Playa de la Victoria.
La Selecció Catalana sub20 va disputar el passat divendres el seu darrer partit als Campionats de Futbol Platja d'enguany, i ho va fer amb una victòria (5-1) davant d'Extremadura. El partit, disputat a la Playa de la Victoria, Cadis, era per disputar la 5a plaça. Les catalanes tornen a casa amb la plaça assolida i bon gust de boca.

Després d'un 1r període sense gols, Catalunya es va avançar amb un gran gol després d'una acció individual de Martin Pubill. La reacció de les extremenyes no es va fer esperar, gol i partit empatat ja de cara al 3r i últim període. Les catalanes van tancar el partit amb eficàcia, començant pel 2-1, obra de Paloma Cantillo seguit del 3-1 de Maria López aprofitant l'assistència de Paula Olivares després d'una gran conducció. Ja amb el partit encarrilat, Martina Pubill i Maria López van completar un doblet cadascuna per deixar el definitiu 5-1 al marcador.

CATALUNYA S20 5 - 1 EXTREMADURA |
Fitxa Tècnica |
CATALUNYA: Xènia Casado Puig, Carla Autero González, Julia Parareda Martínez, Neus Barron Muniente, Maria López Jiménez, Adriana Sans Villalba, Lucia Domingo Porcel, Lucia Hidalgo Alaminos, Martina Pubill Serra, Paloma Cantillo Vidal, Sandria García Fernández, Paula Olivares Rodríguez. |
GOLS: Martina Pubill (1-0), Paloma Cantillo (2-1), Maria López (3-1), Martina Pubill (4-1), Maria López (5-1).
|

TOTES LES IMATGES AQUÍ