La Federació Catalana de Futbol participa en el Pla d’Impuls de l’Esport Femení de la Generalitat de Catalunya
Notícies Generals | 08/09/2023
Les directives Susanna Puell i Laura Ràfols han aportat el seu punt de vista des del futbol femení
La Federació Catalana de Futbol participa en el Pla d’Impuls de l’Esport Femení de la Generalitat de Catalunya

La Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya ha organitzat una jornada de treball per impulsar l’esport femení català amb diversos representants del sistema esportiu aquest passat dijous a la sala d’actes de l’INEFC a Barcelona. Les directives de la Federació Catalana de Futbol, Susanna Puell i Laura Ràfols, han participat en aquest col·loqui en què han aportat els seus coneixements i experiència del paper de la dona al futbol.

Aquest pla, que promou la Generalitat de Catalunya, té l’objectiu de promocionar la presència femenina en tots els àmbits i nivells de l’esport femení i assegurar que aquesta tingui lloc en condicions d’igualtat efectiva. Durant els mesos vinents es publicaran les conclusions d’aquestes comissions de treball.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.