L’FCF signa un acord de col·laboració amb Mapfre
Notícies Generals | 02/03/2020
El president de l’FCF, Joan Soteras, i el representant de Mapfre Carlos Gallardo segellen el conveni per dos anys, amb avantatges per a clubs i federats, entre d’altres.
L’FCF signa un acord de col·laboració amb Mapfre

La Federació Catalana de Futbol ha signat un acord de col·laboració amb Mapfre per als pròxims dos anys. El president de l’FCF, Joan Soteras, ha segellat aquest dilluns el nou conveni de forma conjunta amb el representant de l’asseguradora a Catalunya Carlos Gallardo, en un acte que ha tingut lloc a la seu central de l’FCF, a Barcelona.

 

L’aliança permetrà a clubs i federats del futbol i futbol sala català beneficiar-se d’avantatges a l’hora de contractar qualsevol tipus de pòlissa amb la companyia, mitjançant promocions que es donaran a conèixer a través dels canals oficials d’informació de l’FCF i del Portal del Federat.

 

De la mateixa manera, l’operador prestarà a l’ens federatiu diversos serveis relacionats amb la seva activitat com a agència d’assegurances, amb condicions favorables adaptades a les necessitats de cada moment.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.