Joan Soteras coneix el relleu a la presidència de la UE Alella
Notícies Generals | 26/07/2023
El president de l'FCF rep la nova presidenta del club maresmenc, Yoana Rodríguez, i el president sortint, Jordi Carrique, coincidint amb el 10è aniversari de l'entitat.
Joan Soteras coneix el relleu a la presidència de la UE Alella

Nova etapa a la UE Alella. El president de la Federació Catalana de Futbol, Joan Soteras, ha rebut aquest dimecres a la seu central, de Barcelona, la nova presidenta del club maresmenc, Yoana Rodríguez, i el president sortint i alhora fundador, Jordi Carrique, que posa fi a una etapa de 10 temporades al capdavant de l'entitat.

Precisament passada una dècada, el club alellenc renova projecte, per donar continuïtat al seu equip Amateur, que en l’actualitat juga a la Quarta Catalana. Aprofitant la reunió, Joan Soteras ha desitjat molts d'èxits i sort a la nova presidenta, Yoana Rodríguez, per seguir en la línia de treball establerta.

A la vegada, també han estat presents en la trobada el vicepresident de la UE Alella, Daniel Fenollosa; el secretari de la Junta Directiva, Víctor Diago; el tresorer del club, Daniel Romero; i el secretari i delegat de l'FCF al Maresme, Moha El Gaadaoui.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.