Guanyador de les entrades per al Karting Marc Gené
Notícies Generals | 12/03/2020
El guanyador ha recollit el seu diploma de mans del directiu i delegat de l'FCF a Osona, Toni Tanyà, per poder gaudir del Karting Marc Gené gràcies als avantatges del Portal del Federat.
Guanyador de les entrades per al Karting Marc Gené

El sorteig d’entrades dobles per al Karting Marc Gené, del Portal del Federat de la Federació Catalana de Futbol, ja té el seu guanyador. L’afortunat ha estat Luis Andrés Ramos. El directiu i delegat de l'FCF a Osona, Toni Tanya, i el subdelegat a la zona, Pere Alsina, han lliurat les entrades al premiat. Ara disposa de 30 dies de la data d’entrega per poder fer efectiu els vals al Karting Marc Gené, ubicat a Viladecans.  



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.