El Barça guanya la Supercopa d’Espanya
Notícies Generals | 18/08/2016
El president de la FCF, Andreu Subies, va estar present al partit i a l’entrega del trofeu de campió al FC Barcelona.
El Barça guanya la Supercopa d’Espanya

Ahir a la nit va tenir lloc el partit de tornada de la Supercopa d’Espanya entre el FC Barcelona i el Sevilla FC. El Barça va obtenir la victòria i, d’aquesta manera, es va endur el primer títol de la temporada.

En el partit d’anada, els blaugrana ja van deixar la Supercopa encarrilada en vèncer per 0-2 i, a la tornada, van rematar la feina després de guanyar al Sevilla per 3-0. Els dos primers gols van ser obra d’Arda Turan i, el tercer, de Messi. Així doncs, el Barça va aixecar la seva 12a Supercopa d’Espanya.

El president de la FCF, Andreu Subies, va presenciar la victòria blaugrana des de la llotja del Camp Nou, acompanyat dels vicepresidents Juanjo Isern i Josep Llaó i dels directius Raül Sus, Manel Duran i Paquita Linares. 

FOTOS: Pep Morata - Mundo Deportivo



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.