El seleccionador català sub 10 masculí de futbol sala, Cristian Solís, assegura que ''l'equip arriba preparat'' per a disputar el Campionat d'Espanya aquesta setmana a San Pedro del Pinatar.
Arriba l'hora de competir. Les Seleccions Catalanes sub 10 masculina i femenina de futbol sala disputaran aquesta setmana la fase única dels Campionats d’Espanya de Seleccions Autonòmiques. Uns Campionats d'Espanya que es disputaran a San Pedro del Pinatar (Regió de Múrcia).
A continuació, es detallen els horaris dels partits de la Selecció Catalana sub 10 masculina de futbol sala:
PARTITS CATALUNYA SUB 10 MASCULINA
DIA
HORA
PARTIT
SEU
Dimecres 7 de maig
11.30 hores
Catalunya - Extremadura
Auxiliar Qubo
Dijous 8 de maig
11.30 hores
Regió de Múrcia
Príncipe de Asturias
Divendres 9 de maig
13.00 hores
Aragó - Catalunya
San Pedro Apóstol
Dissabte 10 de maig
12.30 hores
Semifinal
Per determinar
Diumenge 11 de maig
12.30 hores
Final
Principe de Asturias
El seleccionador català sub 10 masculí de futbol sala, Cristian Solís, assegura que ''l'equip arriba molt bé. Hem fet una molt bona preparació del Campionat d'Espanya i l'equip arriba preparat''. Per a la cita, el tècnic català detalla que han buscat perfils ''verticals, amb moltes transicions, amb jugadors ràpids i que tenen un bon xut exterior''. Al seu torn, Solís explica que el punt fort ''és el grup. Que no depenem de cap jugador. En l'àmbit competitiu, estem molt bé. Som un equip ràpid i vertical''.
Sobre els rivals a la fase de grups: Extremadura, Regió de Múrcia i Aragó, el seleccionador català assegura que ''els rivals són una incògnita. Tot i això, estem preparats. Serà un grup que ens exigirà molt, però ens ajudarà a créixer''. Finalment, detalla que l'objectiu és ''gaudir de l'experiència i del Campionat d'Espanya. És una experiència única''.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.