Canvis en el protocol de Joc Net
Notícies Generals | 13/01/2015
A partir d'ara els àrbitres de futbol i futbol sala col·laboraran amb la campanya de Joc Net de la FCF portant les banderes de Joc Net als partits que xiulin.
Canvis en el protocol de Joc Net

Continuant amb la Campanya de Joc Net que la FCF va implantar la temporada passada i reafirmant la voluntat d’impulsar valors de Respecte i de Joc Net entre els més joves del nostre futbol, el Comitè Tècnic d’Àrbitres de futbol i de futbol sala col·laborarà amb la campanya aportant les banderes als equips que no en disposin.

D’aquesta manera, la FCF facilitarà la feina als clubs i, alhora, estalviarà costos en la producció de noves banderes. A partir de les properes jornades seran els àrbitres qui portaran dues banderes de Respecte i de Joc Net a tots els partits que xiulin. Així, si algun equip no disposa de bandera de Joc Net podrà seguir fent la sortida fair play al terreny de joc, per tal de demostrar a l’afició la voluntat de jugar amb respecte i amb il·lusió.

Aquesta sortida continuarà desenvolupant-se de la mateixa manera:  amb els àrbitres al capdavant, seguits per l’entrenador de cada equip, a continuació el capità i, finalment, la resta de  jugadors/equip titulars.



Recordem que el compliment d'aquesta campanya és obligatori en tots els partits de futbol i futbol sala de base i que qualsevol incidència quedarà anotada a les actes arbitrals. 



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.