Balanç de la jornada reivindicativa
Notícies Generals | 16/02/2015
La jornada reivindicativa d'aquest cap de setmana ha tingut un seguiment del 100%.
Balanç de la jornada reivindicativa

La FCF vol agrair el seguiment del 100% de la jornada reivindicativa que s’ha celebrat aquest cap de setmana amb la voluntat de mostrar el desacord amb la fiscalització que el Govern central està realitzant sobre l’esport amateur en general i el futbol en particular.

La Federació també agraeix el recolzament total i l’esforç que han realitzat els clubs per tal de donar suport a aquesta mesura.

La jornada reivindicativa ha servit per transmetre el missatge de malestar de tot el futbol català respecte a les mesures de fiscalització. El missatge tindrà continuïtat la setmana vinent i fins el mes de juny amb un minut d’aturada en cadascun dels 5.000 partits que organitza la FCF cada cap de setmana.

L’aturada oficial del futbol a Catalunya s’ha sumat a la mesura que la majoria de federacions territorials de la resta de l’Estat han promogut durant aquest cap de setmana per reivindicar aquesta situació.

Per últim, la Federació Catalana de Futbol se sumarà a la reunió que properament organitzarà la Unió de Federacions Esportives de Catalunya per tal de pactar el full de ruta reivindicatiu dels greuges de l’esport català.

Recuperació de la Jornada

El jutge de competició ha decidit que el dia de recuperació de partits serà el dia 8 d’abril, tret dels casos en que els dos clubs acordin una data anterior o no més enllà del 15 d’abril.  



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.