federació
- normativa
- Estatuts / Reglament General
- Pla de Competició / Regles de Joc
- canvis de junta
- reconeixement mèdic esportiu
- Cardioprotecció
- Subvencions
- Protocol COVID-19
- Activitats Autoritzades
- Veure Totes
- Campanyes
- Veure Totes
|
L’Hotel Hesperia Tower de L’Hospitalet de Llobregat acollirà la sisena edició del Dia de l’Entrenador, un acte que destaca per la seva variada oferta formativa i per l’homenatge que es retrà als tècnics catalans que han assolit els èxits més destacats durant la temporada 2016-2017.
El proper divendres 2 de febrer de 2018, l’Auditori de l’Hotel està ple de gom a gom, ja que avui al matí ha finalitzat el termini d’inscripcions, amb totes les entrades exhaurides. És a dir, que unes 500 persones presenciaran la jornada que, enguany, s’engloba sota el títol ‘#Orgullosa, el nou repte del futbol català’. L’acte, organitzat pel CTE de l’FCF, comptarà amb les ponències de la Doctora en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, Dolors Ribalta; de l’entrenador del primer equip femení del RCD Espanyol, Joan Bacardit; del tècnic del FC Barcelona femení, Fran Sánchez; i del director de l’Escola d’Entrenadors de la Federació de Futbol Noruega, Dan Eggen.
Just després de la ponència de la Doctora Ribalta, el CTE procedirà a l’entrega dels guardons a aquells tècnics que han assolit un èxit la temporada 2016-2017, i que són els següents:
A banda d’aquests premis també hi haurà una distinció especial per a:
La informació detallada sobre el programa, els ponents i els premiats la trobareu en aquest DÍPTIC.
|
|
|
|