

ZERO INSULTS A LES XARXES
EN QUÈ CONSISTEIX LA CAMPANYA?
ELEMENTS QUE EN FORMEN PART
• L'Assemblea General Ordinària de la Federació Catalana de Futbol del 2017 ha aprovat la creació de la Subcomissió de Xarxes Socials, enquadrada dins de la Comissió d'Ètica Esportiva i Lluita contra la Violència, i que s'encarrega d'analitzar i valorar els comentaris o manifestacions efectuats per federats i integrants dels clubs en les diferents xarxes socials i serveis de missatgeria, com poden ser Facebook o Twitter. A través d'aquesta anàlisi, la Subcomissió determina si les intervencions en xarxes socials poden comportar infraccions de la normativa vigent. En aquest cas, en dona trasllat als Comitès de Competició corresponents perquè procedeixin a obrir expedient disciplinari i, si s'escau, apliquin les sancions que pertoquin als autors d'aquestes.
Informació addicional:
La Federació ja actua contra casos demostrats i ha creat una bústia per recollir les denúncies d'aquest tipus relacionades amb l'entorn del futbol i futbol sala. Pots contactar a xarxes@fcf.cat.
MODIFICACIONS REGLAMENTÀRIES
• Creació d'una subcomissió de xarxes socials en el si de la Comissió d'Ètica Esportiva i Lluita contra la Violència (art. 65 dels Estatuts).