La Junta Directiva de l'FCF ha presidit el dinar institucional previ a la gran cita que es disputa aquest dimecres 2 de setembre a la Nova Creu Alta de Sabadell.
La final de la Copa Catalunya masculina ja és aquí. I per donar el tret de sortida a la jornada gran del futbol català s'ha celebrat el dinar previ al duel entre el FC Barcelona Atlètic i el CE Sabadell FC, amb molt bon ambient i germanor entre tots els assistents. El partit entre el filial blaugrana i el conjunt arlequinat es disputarà aquest dimecres 2 de setembre a l'Estadi de la Nova Creu Alta de Sabadell, on es preveu una gran afluència de públic.
| FINAL COPA CATALUNYA MASCULINA | ||||
| DIA | HORA | PARTIT | ESTADI | TELEVISIÓ |
| Dimecres 2 de setembre | 20.30h | FC Barcelona Atlètic - CE Sabadell FC | Estadi de la Nova Creu Alta | Esport 3 |

Les directives dels dos clubs, així com una àmplia representació de la Federació Catalana de Futbol, han protagonitzat el dinar institucional celebrat al Restaurant Mercat Negre de Sabadell. L'acte ha estat encapçalat pel president de l'FCF, Joan Soteras, així com la resta de junta directiva; el vicepresident del conjunt blaugrana, Rafa Yuste; el director general del CE Sabadell FC, Bruno Batlle; el Secretari General del Departament d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Abel Garcia; i el president de la UFEC, Gerard Esteva.
Un cop finalitzada l'arriba dels assistents i fetes les fotografies de les autoritats amb el trofeu de la final, el president de l'ens federatiu, Joan Soteras, ha agraït la presència dels representants dels clubs i les institucions destacant la gran final que es veurà a la Nova Creu Alta. També han volgut dir unes paraules, el president de la UFEC, Gerard Esteva, i el Secretari General del Departament d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Abel Garcia.



Abans del dinar, s'ha dut a terme l'intercanvi d'obsequis entre la Federació Catalana de Futbol i el director general del CE Sabadell FC, Bruno Batlle; el vicepresident del FC Barcelona, Rafa Yuste; el president de la UFEC, Gerard Esteva; i el secretari general del departament d'esports de la Generalitat de Catalunya, Abel Garcia. Al mateix temps, hi ha hagut un intercanvi d'obsequis entre els dos clubs finalistes de la Copa Catalunya masculina.
També hi eren, en representació de l'FCF, els vicepresidents, Luís Quiñonero i Josep Maria Espasa; els directius, Albert Montull, Montse Altimira, Pere Alsina, Francesc Borrega, Fernando Peña, Miquel Barcons, Juan Francisco Muñoz, José Manuel Banderas, Jordi Pérez, Miquel Piñol, Susanna Puell, Andrés López i Sergi Vela; i els delegats de l'FCF, Joan Estruch, Moha El Gaddaoui, Carlos Lopa i Dani Parra. Tanmateix, han assistit al dinar previ a la final entre el FC Barcelona Atlètic i el CE Sabadell FC, el director general de l'FCF, José Miguel Calle, i el secretari de l'FCF, Sergi Garrido.
Finalment, en representació dels clubs, també han estat presents el president del FC Barcelona Atlètic, Jordi Casals, i el membre de junta directiva de l'equip blaugrana, Aureli Mas.












